26 czerwca 2012

O blogu

Adres: MUNIETTE.blogspot.com
Belka: Oczy widzą, uszy słyszą, a serce? Serce i tak swoje wie.
Szablon: -
Favicon: Muniette vel Psyche
Treść: Muniette vel Psyche
Dawne szaty graficzne: 1, 2, 3, 4,

HISTORIA
Aby przybliżyć historię tego bloga, należy poznać przede wszystkim przeszłość, którą postaram się przedstawić w wielkim skrócie. Blogi zaczęłam czytać w styczniu 2009 roku. Wtedy nałogowo pochłaniałam historie o LE&JP. Wszystko to zaowocowało założeniem właśnie takiego bloga, gdzie pojawił się jeden rozdział, a kolejne cztery zostały usunięte.
W czerwcu 2009 roku powstał mój drugi blog o Vico, córce Syriusza Blacka, który zresztą wciąż istnieje w czeluściach Onetu. Moja przygoda z nim trwała dłużej, bo ponad dwa miesiące i opublikowałam ponad dwadzieścia rozdziałów, aby wreszcie krytycznym okiem spojrzeć na swoją twórczość i zdać sobie sprawę z realiów rzeczywistości. Po kilkumiesięcznej przerwie w listopadzie 2009 powstało wreszcie BwH, fanfiction, przy którym wytrwałam do końca, z czego jestem dumna.
W międzyczasie przez moją głowę przewijało się sporo różnych pomysłów na opowiadania; fanficki, obyczajówki, romansy, ba, nawet jeden kryminał. Nie chciałam na każde z nich zakładać oddzielnego bloga, marzyłam o stworzeniu swojego kąta w bloggosferze. Pierwotnie miałam zamiar założyć ten blog na Onecie, ale natłok problemów szkolnych i osobistych sprawiły, że realizacja tego projektu odwlekła się o kilka miesięcy. Przez ten czas wiele się zmieniło nie tylko w moim życiu, ale też bloggosferze. Onet zaczęły dręczyć wyjątkowo uciążliwe awarie i wiele osób przeniosło się na blogspot. Nie mając nic do stracenia, postanowiłam tutaj stworzyć Muniette.
Blog został założony w maju 2012, aczkolwiek przez dłuższy czas nic się na nim nie pojawiało. Było to spowodowane brakiem weny, czasu i natłokiem problemów. Większość z tych problemów udało mi się jednak pokonać, co zaowocowało uzupełnieniem menu i pokazaniem światu nowego bloga.
Zamierzam tu publikować prace swojego autorstwa - głownie opowiadania, miniaturki, może nieco poezji. Tematyka będzie zróżnicowana od autorskiej fantastyki, romansów, obyczajówek po różnorakie fanficki (Harry Potter, Zmierzch, Dary anioła, seriale). Nie jestem w stanie określić regularności, z jaką będą się pojawiały nowe posty.
Adres bloga to zarazem mój częściowy nick i prywatny pseudonim, który uwielbiam. Nie oznacza nic konkretnego, a przynajmniej nic, co można by jasno i logicznie wytłumaczyć. To moje miejsce w sieci.
Napis na nagłówku to zbitek słów, który poruszył moje serce. Dobitnie podkreśla, że nie wybieramy sobie obiektu uczuć, nie możemy ich zmienić i niekiedy jesteśmy niewolnikami emocji.

OBECNIE
Na blogu publikowane są twory wszelakie. Możecie przeczytać BwH (początki nie bywały najlepsze, ale ponoć ludzi ocenia się po tym, jak kończą, nie zaczynają), historię Teddy'ego Lupina i Victoire Weasley, czy miniaturki o wojnie. Wszystko, co przyjdzie mi do głowy, a ostatnio moja miłość znowu skoncentrowana jest na Harry'ego Pottera także sami rozumiecie. Opisy historii można znaleźć w spisie opowiadań.


DEDYKACJA
Blog w całości dedykowany mojej siostrze. A., wiem, że regularnie tu zaglądasz, czytasz, ale pewnie nigdy nie przyjdzie Ci do głowy kliknąć na tę zakładkę. 

1 komentarz:

Szablon wykonała Nikumu
dla Zaczarowanych Szablonów.