2 lipca 2012

Witam

Mam zaszczyt powitać wszystkich na moim nowym blogu, na którym zamieszczać będę różnorakie opowiadania, najczęściej ff potterowskie. Niekiedy będą to krótkie jednowątkowe miniaturki, a innym razem kilkunastu rozdziałowe twory.
Niektórzy pewnie kojarzą mnie z BwH, które zresztą zamierzam tutaj kontynuować. Wszystko z winy ukochanego Onetu, który ostatnimi czasy chodzi coraz gorzej, skutecznie utrudniając mi życie i nie pozwala nawet zmienić szablonu. To w znacznym stopniu wpłynęło na moją decyzję o przenosinach. Co do bloggera, to obsługi cały czas się uczę i mam nadzieję, że idzie mi coraz lepiej.

Pierwszy prolog albo miniaturka tutaj powinien się pojawić w dniach 6 lub 7 lipca. Postaram się zamieszczać rozdziały co tydzień lub dwa w zależności od czasu i tempa pisania.

Wszystkie opowiadania będą się znajdować w Spisie opowiadań (na razie wstawiłam tam opisy opowiadań, które zamierzam tutaj zamieścić lub takie, których nawet mam już napisanych jeden, dwa rozdziały)

Pozdrawiam!


P.S. Powoli przenoszę poszczególne rozdziały z BwH.

2 komentarze:

  1. Och tak, onet daje w kość i niszczy ludzką psychikę -.- Nawet nie wiesz jak się cieszę, że będziesz kontynuować BwH!

    I mogłabyś mnie powiadomić, kiedy pojawi się u Ciebie coś nowego? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah nie mogę się doczekać aż wrócisz coś tutaj:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Nikumu
dla Zaczarowanych Szablonów.